torsdag den 31. oktober 2019

Der er ikke nok timer i døgnet - men nu på instagram

Bloggeri med gode tekster, opskrifter og fine billeder tager tid. Efter at have fået to børn er det som om tiden bliver brugt på noget andet end ovennævnte.
Derfor har jeg lavet mig en profil på instagram så I kan følge med i de kreaprojekter som kun skulle have en kort kommentar med på vejen.
Jeg strikker, hækler og syr en hel del småting til børnene og det meste er blot gentagelser af samme opskrift. Ting, som ikke er værd at blogge om, men som jeg synes er sjove at vise frem alligevel.














Jeg startede instagramprofilen op sidste forår da datteren var 5 mdr, gammel, og i skrivende stund er der 134 opslag, så der er lidt at kigge på hvis du først finder min profil nu.
Du kan finde den ved at søge på finurligheder i billeder  på din instagram app. eller følge linket i menuen til højre her på siden.













Det betyder dog ikke at bloggen stopper helt, for jeg har flere gode indlæg i ærmet som jeg skal have blogget om.
Der  bliver blot lidt længere mellem indlæggene, hvad antallet af aktiviteter i 2019 vidner om.
Følger man mig på instagram, vil jeg bestræbe mig på, mindst en gang om ugen, at få lagt et billede op, så I kan se at jeg ikke ligger på den lade side hvad kreativitet ud i strik hækling, syning mv. angår.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar