søndag den 20. marts 2016

Hæklede æggemasker til ægtivister

-Et lille påskeprojekt.

Dette er på ingen måde min idé jeg har tyvstjålet både opskrift og idé hos Dyrenes beskyttelse, se opskrift hér.
Når det så er sagt, er jeg helt enig i deres budskab om at stoppe burægge- og burhønseproduktion så derfor kan jeg med fred i sjælen vise mine hæklerier, der støtter stop af buræg og -høns, frem her på siden.

Jeg har lavet 8 æg-tivister, hér vist på min kollegas hjemmedyrkede økologiske æg i umage størrelser.
Jeg har en konkurrence med min svigerinde om at lave den mest avancerede ægtivist, så jeg håber at mine kandidater her har en chance.



Ægtivisterne er stort set ubrugelige, jeg tror ikke en gang de kan holde ægget varmt, men det er et fint lille projekt til at øve forskellige masketyper på og de er mega herlige at kigge på og gøre påskebordet mere spændende.


GOD PÅSKE,
Må jeres påskebryg og -snaps nydes med økologiske æg.



Jeg ved at man kan sende sine ægtivister ind til dyrenes beskyttelse, hvad de bruger dem til er jeg dog lidt usikker på, men man kan vist vinde et æggebæger med kyllingefødder (sikke et scoop). Jeg tror dog først at mine ryger den vej når påsken er forbi.

Forbryder fanget i forlygterne


Ingen kommentarer:

Send en kommentar