fredag den 28. oktober 2016

Et malet dørskilt

Kæresten og jeg er flyttet i hus her i oktober.
Vi lejer os bare ind for et par år, men ikke desto mindre skal fremmede vide at det er os, som at der bor her og det kræver naturligvis et hjemmelavet dørskilt.


Eller hjemmelavet er måske nok så meget sagt, jeg har købt mig til et trædørskilt der har form som et hus i REMA og så bare malet på hvad jeg synes er flot og indbydende.

Malerfarverne er købt i Søstrene Grene og er akrylmaling, så jeg ved ikke hvor meget de kan holde til af regn og rusk.
Først malede jeg grundfarven rød og skrev vores navne på skiltet derefter malede jeg alle detaljerne.

Jeg har en ultra tynd pensel som er ideel til tyde linjer og jeg kan stort set male medd den, som skrev jeg med en tyk tusch.
Jeg bruger også malergrejet når jeg maler på æg til påske. Malingen holder farven og klarheden meget bedre end vandfarver og giver æggene lidt ekstra beskyttelse.

Så velkommen indenfor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar