fredag den 12. september 2014

Garn!

Jeg fik en vidunderlige gave i går: Et gavekort til garnbutikken Yarnfreak i Århus, se link.

V-I-D-U-N-D-E-R-L-I-G-T - intet mindre!

Jeg er pt. ved at bestille mere strømpegarn - vælge farver, hvilket tager lang tid - til trøjer og den slags, og derfor besluttede jeg at gavekortet ikke måtte bruges til strømpegarn, men andre og nye projekter.

Jeg endte op med disse dejlige nøgler.

- Hoooked zpagetti kan bruges til mange ting og de fås i sådan nogle flotte farver. Jeg forelskede mig i en karrygul, som desværre var udlovet til anden side. Den har jeg tilgode og derfor måtte jeg nøjes med disse to farver, rustrød og en turkis. Jeg har ingen konkrete planer med de nøgler men de er lækre og jeg skal nok finde på noget.

- Jeg har købt bomuld og guldglimmer-garn til en hæklet gaveidé. Bomulden er sådan noget blankt noget af mærket YarnArt, og guldgarnet er af mærket Lurex og passer til en nål 3,5-4,5 ligesom bomulden. Selvom det ser fint ud kan de maskinvaskes ved 60 grader.

- Garnet til de filtede hjemmesko er af mærket Naturuld (100% uld) til pind 6-7. mere om dem senere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar