torsdag den 11. september 2014

Sofapuder vol. 3


Pude med lynlås og knapper


Den sidste sofapude i denne omgang er en meget stor pude som passer fint til god rygstøtte i min nyindkøbte lænestol. Puden klunsede jeg i storskrald, så størrelsen og formen på puden har jeg ikke selv valgt. Jeg har givet den nyt betræk, som jeg synes udstråler noget gammelt og noget fornemt. Betrækket er syet i ét stykke stof og lukket med en stor lynlås for neden. Derudover har jeg monteret to store knapper for at få puden til at se 'pudet' og blød ud.

Puden er ret hård og fast i fyldet og jeg forestiller mig at den også vil gøre det godt som siddepudde på gulvet, fodskammel eller rygstøtte op af muren på terrassen.
Jeg fik de fine kæmpe zebra-kanin-knapper i specialegave og synes det giver puden en sjovt pift og så kommer knapperne til sin ret og blive vist frem hele tiden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar