torsdag den 21. august 2014

Ny blog

Jeg har længe gået og tænkt på at starte en blog...
Min gode veninde har en blog og jeg har både i smug og ret åbenlyst være både hånlig overfor blogs generelt, men også været mega misundelig på min venindes blog. Derfor måtte jeg selv have en og nu er jeg i gang.
Men dette er mest en blog for mig. Altså, ingen skal føle sig forpligtet til at kommentere og skamrose mine indlæg. Jeg måtte bare have et sted hvor jeg kunne dokumentere at jeg får udrettet noget selvom jeg er uden arbejde. et lille fristed og hold-mig-selv-i-ørerne-sted.

Den sidste måned har jeg gået og tænkt over hvad bloggen skulle hedde (meget svært valg) og samlet lidt sammen med kreative projekter, mens jeg læste op på min specialeeksamen, og som jeg ville lægge på min blog så snart den blev klar og jeg blev færdig med min uddannelse.

Nu er den klar og her er så første indlæg.
Jeg skal lige finde ud af denne nye verden af teknik og muligheder mht. til design af bloggen så der sker nok en del ændringer her i starten indtil jeg finder min stil..
Men nu er august snart færdig og hvis jeg skal nå at udgive de ting jeg har lavet i august kunne jeg se at jeg hellere måtte få startet bloggen og få langt billeder og indlæg ud.